استاندار يزد:


واقفان از سوي خداوند متعال مورد تقدير واقع خواهند شد


استاندار يزد با بيان اينكه وقف صدقه جاريه و باقيات الصالحات واقفان است،گفت: واقفان از سوي خداوند متعال مورد تقدير واقع خواهند شد.


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" چهارشنبه شب در همايش "وقف؛ احسان ماندگار" و همچنين آئين اختتاميه جشنواره" وقف ؛چشمه هميشه جاري" كه در محل تالار غدير يزد برگزار شد، از صدا و سيما خواست تا تمام اهتمام خود را در مسير نهادينه كردن فرهنگ وقف در جامعه به كار ببندد.


استاندار یزد در بخش ديگري از سخنان خود، از همه كسانی كه در سطح استان در خصوص حفظ و حراست از موقوفات و رقبات تلاش می كنند، تشكر و قدردانی كرد.


وي افزود: مردم مومن یزد در وقف اموال خود همواره پیشرو بوده اند و این فرهنگ ارزشمند باید همچنان ادامه داشته باشد .


روحاني برجسته يزدي نيز در اين همايش با اشاره به آیات و روایات مختلف بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ وقف در بین مردم تاكید كرد.


حجت الاسلام والمسلمین " سید محمد كاظم مدرسی "افزود: فرهنگ وقف به عنوان یك فرهنگ متعالی باید روز به روز در بین مردم و در جامعه اسلامی گسترش یابد .


امام جمعه محمد آباد يزد، تقویت اعتقادات مذهبی ، رفع فقر و محروميت از جامعه بدون تحقير فقرا، تعديل ثروت در جامعه و جاودانگي نام انسانها را از جمله بركات سنت حسنه وقف عنوان كرد.


وي با اشاره به حديثي از پيامبر اسلام(ص) اظهار داشت: پيام سيره معصومين(عليهم السلام) اينست كه با دو بال ايمان و خدمت به مردم مي توان به سعادت دست يافت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا